.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با رٱی قاطع اعضای شورای شهر ؛
شهردار جدید كلانشهر رشت انتخاب شد
شهردار جدید رشت، متولد سال 1353در شهر رشت، دارای كارشناسی مهندسی عمران، كارشناس ارشد شهرسازی، برنامه ریزی شهری و منطقه ای و دارای دكتری شهرسازی است.
شهردار جدید كلانشهر رشت انتخاب شد

سید محمدعلی ثابت قدم روز چهارشنبه با رای قاطع اكثر اعضای شورای اسلامی شهر رشت به عنوان شهردار جدید كلانشهر رشت انتخاب شد.

به گزارش شمال نیوز ، ثابت قدم روز چهارشنبه در چهارصدوسی امین جلسه شورای اسلامی شهر رشت پس از رای گیری مخفی با كسب 9رای اعضای شورای اسلامی به این سمت انتخاب شد.

وی هم اكنون عضو هیات علمی دانشگاه آزاد بندرانزلی و مدرس دانشگاه گیلان است.

در هفته گذشته پس از استعفای محمود فریدونی شهردار سابق شهر رشت سیدمجتبی خدمت بین دانا به عنوان سرپرست شهرداری رشت انتخاب شده بود.

شهردار جدید رشت، متولد سال 1353در شهر رشت، دارای كارشناسی مهندسی عمران، كارشناس ارشد شهرسازی، برنامه ریزی شهری و منطقه ای و دارای دكتری شهرسازی است.

از جمله سوابق مدیریتی ثابت قدم می توان به معاونت بنیاد مستضعفان و جانبازان انقلاب اسلامی گیلان، مدیركل مهندسی مستضعفان و جانبازان كشور، مدیركل تامین مسكن بنیاد شهید و امور ایثارگران، مدیركل عمران و مناسب سازی بنیاد شهید و امور ایثارگران، مشاور عالی معاونت عمران و محیط زیست سازمان صنایع كوچك و شهرك های صنعتی ایران اشاره كرد.

اثرات مدیریت اقتصادی بر توسعه شهری، توجه و مدیریت بهینه شكل گیری همسایگی ها در جهت رفع معضلات حاشیه نشینی و اصلاح كاربری های مناسب درون شهری با همكاری وزارت مسكن و شهرسازی و جهاد دانشگاهی، برنامه ریزی و اقدام در جهت ایجاد تعادل در فعالیت ها و جمعیت ها و پیش نویس آیین نامه فنی دسترسی مجموعه های مسكونی برای معلولین و جانبازان شیمیایی و اعصاب و روان نیز از جمله فعالیت های علمی پژوهشی شهردار جدید كلانشهر رشت بیان شده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

کوچصفهانی 6 تير 1391
این جوان مایع افتخار گیلان هست واقعا شایسته هست
نا شناس 6 تير 1391
شوراهای شهرهای بزرگ در مازندران یاد بگیرند. در مازندران یه مشت .... شهردار میشن ودر گیلان یک دکتری شهرسازی .آرزوی موفقیت برای شهردار جوان رشت!
نا شناس 6 تير 1391
بعد از سالها يك آدم تحصيل كرده و جوان در يك شغل اجرايي منصوب شد.
انشااله كه اين انتصاب يا انتخاب با در نظر گرفتن شايسته سالاري انجام شده باشد نه موارد ديگر
نا شناس 6 تير 1391
دو فیلم کذایی ایشان در مجلس ...ایشان چه شد پس؟آیا وزارت کشور بی دلیل با انتصاب ایشان مخالف بوده!!؟!؟
حمید سجودی 6 تير 1391
ما تنکابنی ها نیز به وجود چنین شهردار تحصیل کرده و کارآزموده ای برای کلانشهر زیبای رشت افتخار کرده و به آن می بالیم. این انتخاب و انتصاب مایه مباهات آحاد شهروندان تنکابنی هم است

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.056 seconds.